Saturday, December 5, 2009

Manga! Manga! Manga!

Yeah!
Inilah pertama kali aku post something regarding about my interests.
Sorry kalau bahasa di sini agak rojak.
Ramai je yang buat blog begitu bukan?
^_^


Berikut adalah manga-manga yang buat aku tertunggu-tunggu setiap minggu.
Kadang-kadang ada 1 minggu tu manga-ka untuk siri tu cuti.
Tapi tak kisahlah.
Asalkan aku memang puas hati setiap minggu.
huhu.



One Piece
Manga-ka : Eiichiro Oda

Latest Release : Chapter 566.
There will be a new upcoming movie
titled "One Piece The Movie 10 : Strong World".
It will be released soon to the cinema ONLY in Japan
on 12 December 2009 (12/12/09).
So we have to wait for another 2-3 months for it to get here.
(Whhhaaaaaattt?)
Bersedialah dengan internet connection yang super laju untuk download dari pihak yang tidak bertanggung-jawab.
hahaha.
(^_^)


Bleach
Manga-ka : Tite Kubo
Latest Release : Chapter 384


Fairy Tail

Manga-ka : Mashima Hiro
Latest Chapter : Chapter 162
The anime version of this manga was released last month.
Try searching the internet for downloads.
(Aku tak download anime coz lama sangat nak habis tengok. =p)



History's Strongest Disciple Kenichi
Manga-ka : Matsuena Syun
Latest Chapter : Battle 363
WARNING!
Rated PG-13



Katekyo Hitman Reborn!
Manga-ka : Amano Akira
Latest Release : Target 269


 
Bakuman
Manga-ka : Author - Ohba Tsugumi and Artist - Obata Takeshi
Latest Release : Page 65


last but not least..



Naruto
Manga-ka : Masashi Kishimoto
Latest Release : Chapter 474
p/s : Seriously aku bukan big fan of Naruto. That's why aku letak paling last. ^_^


Itu ajelah kot. Nanti aku post agi apa yang aku rasa best okay.
=)

No comments: