Saturday, January 23, 2010

Sudah Lama Ouh!

Hola!
Lama gila aku tak update blog.
Adalah dalam sebulan lebih.
(Lama sangat ke?)
Haha.
=p

Macam-macam benda dah berlaku dalam sebulan ni.

Antaranya aku jumpa kawan-kawan lama waktu sekolah rendah dulu.
(Ini betul lama gila!)
Tempat perjumpaan adalah di Pavilion, Bukit Bintang, Kuala Lumpur.


Then aku pun dah start praktikal.


Office aku taklah besar sangat.
Tapi cukup selesa untuk aku melakukan tugasan yang diamanahkan kepada aku.
(Banyak gila designs nak kena kejar dateline ouh!)
Haha.
=D

Dalam masa yang sama mungkin aku jatuh cinta lagi.
(Huh?)
Haha taklah.
Aku lebih suka menyibukkan diri dari fikir benda yang remeh-temeh ni.
Nanti-nantilah ek.
^_^

Aku akan kembali aktif blogging selepas ni.
Hope I'll do much better than before.
See ya!
=)

No comments: